یاد فرشته
یاد فرشته

یاد فرشته

فرشته من HASNA

 

 کاش می دانستم چیست،آنچه از چشم تو تا عمق وجودم جاری ست ..... 

 

  

نظرات 4 + ارسال نظر
مطهره دوشنبه 23 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:21 http://www.motahare1366.blogfa.com

هر که در این بزم مقرب تر است
جام بلا بیشتـرش می دهند

سلام دوست خوبم
خداوند بزرگ به شما و همسر مهربانتان دنیا دنیا صبر عنایت کند

از دست دادن عزیز جانکاه و سخت است و البته بیگمان صبر در چنین مصیبتهایی در نزد آن قادر متعال اجری عظیم دارد.

در مورد شعرهایم هم شما لطف دارین و البته باعث افتخاره که شما خوشتون اومده و استفاده از اونا در وبلاگتون بلا مانع است

باز هم سر بزنین

سلام خیلی ممنون که به وب یاد فرشته سر زدین.ممنون میشم مجددا بازدید کنین تا از نظرات شما بتئونم استفاده کنم.از بابت شعر ها ممنون.
و بازم تشکر از حضور شما..

در باره صبر فرمودین.ما همین صبر رو پیشه کردیم و از خداوند میخواهیم که کمک ما بکنه.البته با دعای خیر دوستان برای ما.....التماس دعا

نسیم پاییز سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:36

سلام به وب من سرزده بودید به یاد فرشته رو من برای یکی از دوستانم که فرزندش رو از دست داده بود نوشتم ولی من اولین بچه م رو در زمان بارداری از دست دادم و خیلی آسیب روحی دیدم
دو فرزند دیگه خداوند بهم داد که سپاسگزارش هستم
من غم فرزندی رو که اصلا ندیدمش رو حس کردم و میدونم چقدر سخته مرگ فرزند امیدوارم خداوند به شما و همسرتون صبر عنایت کنه و بتوانید با این غم کنار بیایید فقط میتوان گفت خداوند صلاح هر کاری را می داند و باید راضی باشیم به رضایت خداوند
امیدوارم که در کارتون موفق باشید و شرایط روحی خوبی رو براتون آرزو دارم سعی کنید دست به دست هم این امتحان الهی رو محکم و پایدار بگذرانید .

خیلی ممنون از لطفی که داشتین و به وب ما سر زدین.خداوند هر کس که فرزند داره نگه دارش باشه و برای والدینش نگه داره.فرشته شما رو هم خدا رحمت کنه که رحمت شده هم هستند فقط امیدوارم این فرشته ها ما رو در آخرت شفاعت کنن..من فرزندم شش سال و نیم سن داشت یک دختر زیبا..واقعا سختی این موضوع رو نمیشه با کلمات عنوان کرد.هر روز که میگذره دلتنگ تر میشیم تا اینکه آروم تر بشبم.

التماس دعا

شیما چهارشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 14:02 http://Zibaroyanariaie.persianblog.ir

سلام شاید عمق فاجعه رو هیچکس نتونه درک کنه.هیچکس.
گفتم که چرا رفتی تدبیر نه این بود
گفتا چه توان کرد که تقدیر چنین بود
گفتم که نه وقت سفرت بود چنین زود
گفتا که نگو مصلحت دوست چنین بود.
تاسف وتاثر من گفتنی نیست.منم یه دختر دارم 4سالشه اسمش پریاست.
امیدوارم خدا یه فرشته کوچولوی دیگه بهتون هدیه کنه اگر چه هر گلی بوی خودشو داره ولی خیلی میتونه کمکتون کنه.

ممنون از اینکه ه وب فرشته ما سر میزنین.امیدوارم خدا فرشته شما رو حفظ کنه .ممنون از اظهار لطف شما.پناه بر خدا..و امیدوار دعای دوستان....

[ بدون نام ] شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:24

خدا رحمتش کنه. مردم باید از شما درس بگیرن. من از ترس اینکه یه بلایی یه زمانی سر بچه ام نیاد جرات بچه دار شدن رو ندارم. به این فکر کنید که این دختر 6 ساله معصوم الان داره توی بهشت لا به لای گل های قشنگ زندگی میکنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد